De terugreis... - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Dasha Wels - WaarBenJij.nu De terugreis... - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Dasha Wels - WaarBenJij.nu

De terugreis...

Door: Dasha

Blijf op de hoogte en volg Dasha

10 Mei 2010 | Tsjechische Republiek, Praag

...komt dichterbij.

En toen heb ik het thuisfront via waarbenjij.nu weer verwaarloost! schaamschaamschaamschaam. Dus nu maar even snel alles samenvatten.

Huisgenoten zijn nog steeds klote. Ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken.

Het werk... hoe enthousiast ik was op het begin, zo klote was het aan het eind. Ik ben er nu gelukkig niet meer, want mijn laatste werkdag was 30 april. Het was wel heel grappig hoe de mensen hogerop zeiden hoe jammer het is dat ik weg ga en dat ze me nodig hebben... blablabla. Het werk was dus niet zo heel geweldig -alles behalve -, maar de collega's waren super! Ik heb daar echt heel goede vrienden gemaakt!

Dus verder met mijn sociaal leven hier zit het dubbelendwars helemaal goed. Ik spendeer nu mijn vrije tijd met vrienden en het is grote fijnigheid! Afgelopen zaterdag heb ik ook een afscheidsfeestje georganiseerd en dat was een groot succes. Daaruit is nu een cocktailavond gevloeid voor vrijdag waar ik nu al zin in heb!

Voor de geinteresseerden; ik kom de 16de terug met de auto. Mijn moeder is namelijk zo lief om mij hier te komen ophalen. Ik zou het nooit redden met twee koffers in de trein en daarnaast zou vliegen a) te duur zijn en b) het zou nog de vraag zijn of het vliegtuig zou vertrekken met die actieve vulkaan ergens op een failliet eiland. (Iceland, we said CASH not ASH!?)

Anyway als ik terug ben wil ik heel graag een maandje werken om dan in juli ergens te gaan reizen. Het liefst ergens naar een warm land. Maar dat hele plan is nog in de beginfase en ik weet nog niks concreets.
Verder weet ik eindelijk wat ik ga studeren! :D Het is psychologie geworden. Ik moet alleen nu binnen een paar dagen (voor 15 mei) nog bedenken welke stad het wordt om me in te kunnen schrijven voor de loting. Maar ik ga sowieso niet naar de andere kant van Nederland. Het wordt of Leiden, Amsterdam of Utrecht.

De 22ste wil ik ook een singstar feestje geven om mijn zangkunsten weer op peil te krijgen! ;) Nee, ik wil gewoon iedereen weer eens zien! Dus hierbij wil ik jullie daarvoor uitnodigen. Heb ik je nog geen mail gestuurd met de info, laat dan even weten dan stuur ik het alsnog.

Ik hoop dat jullie mij vergeven dat ik zo lang geen reisverslag heb geschreven en ik hoop jullie allemaal weer te zien als ik terug ben!

Xx

  • 10 Mei 2010 - 14:53

    Martje:

    Dash! Geniet er nog even van daar! Lekker feesten:)
    Ik hoop dat het lukt om te komen op je singstarfeestje, maar ik laat het nog wel weten!
    Liefs, Martje

  • 11 Mei 2010 - 09:58

    Linda:

    Joegee een cocktailparty, wij hebben die van Luwiie net achter de rug.. en ik ben dr nog van aan het bijkomen hihi! Erg leuk om te zien wat je gaat studeren !Een zeer goede keus ! dikke zoen van moi XX

  • 14 Mei 2010 - 17:57

    Yvette:

    Warm land.. Wat dacht je van Zuid-Amerika, kom je me nog even opzoeken XD. Jammer genoeg lekker duur en beetje verweg..
    Geniet er nog even van, straks weer terug in kikkerland zal wel weer wennen zijn!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dasha

Actief sinds 10 Sept. 2009
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 26047

Voorgaande reizen:

15 Februari 2017 - 15 November 2017

Stage in Australië

01 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Paradise!

04 Oktober 2009 - 16 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: