Laatste dagen - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Dasha Wels - WaarBenJij.nu Laatste dagen - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Dasha Wels - WaarBenJij.nu

Laatste dagen

Door: Dasha

Blijf op de hoogte en volg Dasha

02 Oktober 2009 | Nederland, Leiden

Mijn laatste dagen in Nederland voor een lange tijd... Stuk voor stuk zitten die dagen vol met hoogtepunten, maar ook dieptepunten. De dieptepunten worden veroorzaakt door frustratie, vermoeidheid, stress, angst, geld.. en dat allemaal door de abn amro, ohra en fietsenmaker! (Ik heb vandaag GVD 2 uur aan de telefoon gezeten met de ohra!! GRRRRR)
Maar er zijn dus ook hoogtepunten! Ik heb heel leuke tijden met vrienden, familie en collega's, waarschijnlijk omdat ik weet dat ik ze een lange tijd niet ga zien.
Mijn hele week zit VOL, ik heb nog nooit zoveel te doen gehad. Maar het zijn hoofdzakelijk leuke dingen. Alhoewel de volheid van mijn agenda alles behalve bijdraagt aan ingepakte koffers. Kortom, ik zit nu voor mijn laptop dit te schrijven, terwijl ik zit te wachten op Lianne om zometeen de stad onveilig te maken en boven heb ik twee maar al te lege koffers staan!! :|
Toch heb ik er het volste vertrouwen in dat ik 4 oktober 's ochtends in een auto stap met in de achterbak twee koffers vol met al de spulletjes die ik mee wil nemen.
Lianne kan nu ieder moment aankloppen, dus ik brei er maar een eind aan. Zometeen ga ik lekker de stad in en mentaal afscheid nemen van Leiden en Nederland. En ik ga hoogstwaarschijnlijk (lees: ZEKERWETEN) een paar traantjes (lees: krokodillentranen) laten als ik vanavond afscheid neem van mijn vriendinnen. Ik heb al zakdoekjes in mijn zak zitten! ;)
Xx

  • 02 Oktober 2009 - 17:10

    Anneline:

    hee daas! ik zie je zo!=) xxxxx

  • 03 Oktober 2009 - 14:33

    Lianne:

    lieeeeeeeeeve Dasha

    Het was echt weer als vanouds gezellig met jou en iedereen erbij. Haha. Onveilig was het met ons geloof ik nog net niet, maar wel een feest! Hoop dat ik niet al te veel heb bijgedragen aan die lege koffers maar voor zover ik zag zaten alle fijne spulletjes er wel al in ;)
    Ik vond het een mooie laatste avond met je... wat zeg ik laatste. er komen er nog zo veel meer!! maar voor Nu was het een mooi afscheid. En die tranen waren er niet alleen bij jou hoor ;)
    Ik geloof dat je toch wel met een vredig gevoel kan gaan vertrekken en zolang je maar onthoudt dat wij je NIET gaan vergeten en staan te trappelen om dingen van je te horen komt het echt he-le-maal goed!!
    Dus pak je koffers en vertrek op reis!
    Heel veel plezier en tot snel!! X Lianne

  • 03 Oktober 2009 - 22:17

    Linda:

    ff doorbijten lieverd en dan kan je de chips van nl achter je laten. Je gaat een mooie bijzondere tijd tegemoet.Suc9 met de reis. knufs van ons..alhoewel ben maar alleen thuis. luf joe xx

  • 04 Oktober 2009 - 09:18

    Laura B.:

    Veel plezier alvast! Ik vertrouw erop dat het een geweldige tijd wordt ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dasha

Actief sinds 10 Sept. 2009
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 26048

Voorgaande reizen:

15 Februari 2017 - 15 November 2017

Stage in Australië

01 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Paradise!

04 Oktober 2009 - 16 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: